جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

احسان خواجه امیری گفت آلبومی متنوع به بازار می‌فرستم . . .



احسان خواجه امیری از ادامه همکاری با علیرضا افکاری و روزبه بمانی گفت آلبومی متنوع به بازار می‌فرستم.

بعد ازهمکاری مشترک و موفق احسان خواجه امیری و علیرضا افکاری، با ترانه‌ای از روزبه بمانی، در مجموعه تلویزیونی «نابرده رنج»، این خواننده جوان همکاری با این دو هنرمند را ادامه داده و در آلبوم جدید خود با آن‌ها همکاری می‌کند.

 احسان خواجه امیری با بیان خبر این همکاری به موسیقی ما گفت: «در آلبوم جدید خود که این روز‌ها مراحل ساخت خود را طی می‌کند با این دو دوست هنرمند همکاری دارم و قرار است به اتفاق هم کارهای جدید و به روز انجام دهیم. »

وی در خصوص اینکه چرا با این دو به همکاری اقدام کرده و سعی نکرده از کسانی که با آن‌ها تجربه همکاری دارد، استفاده کند، گفت: «همکاری با این دو نفر بیشتر از هرچیز به این دلیل است که می‌خواستم کارهای متنوع‌تر و متفاوت تری نسبت به قبل انجام دهم و این به منزله این نیست که دوستانی که پیش از این با آن‌ها همکاری کرده‌ام، کارشان را بلد نیستند.»

وی ادامه داد: «علیرضا افکاری به عنوان آهنگساز در کنار من حضور دارد و خود نیز به عنوان آهنگساز در آلبوم حضور خواهم داشت. امیدوارم این همکاری منجر به کار‌ها و آثار خوب و ماندگاری شود.»

وی در خصوص دیگر جزییات آلبوم در دست تولید خود گفت: «فعلا عنوانی برای آن انتخاب نکرده‌ام اما قرار است که آن را امسال روانه بازار موسیقی کنم.»

به گفته خواجه امیری، آلبوم جدید وی آلبومی متفاوت از دیگر آلبوم‌های وی بوده و تا پایان سال به دست هوادارانش خواهد رسید. از این خواننده تیتراژ «نابرده رنج» این روز‌ها در حال پخش است که در۴۰قسمت ۴۰ دقیقه‌ای هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه سه سیما ست. تیتراژ این مجموعه تلویزیونی از تیتراژهای مورد استقبال مردم است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد