جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

نرم افزاری برای دانلود از یوتوب

 

                       

                   


                                

داستان دقت در انتخاب همسر – بسیار آموزنده

یه آهو بود که خیلی خوشگل بود.

روزی یک پری به سراغش اومد و بهش گفت:

آهــو جون!… دوست داری شوهرت چه جور موجودی باشه؟

آهو گفت: یه مرد خونسرد و خشن و زحمتکش.

پری آرزوی اون رو برآورده کرد و آهو با یک الاغ ازدواج کرد.

شش ماه بعد آهو و الاغ برای طلاق و جدایی، سراغ حاکم جنگل رفتند.

حاکم پرسید: علت طلاق؟

آهو گفت: توافق اخلاقی نداریم، این خیلی خره.

حاکم پرسید: دیگه چی؟

آهو گفت: شوخی سرش نمیشه، تا براش عشوه میام جفتک می اندازه.

حاکم پرسید: دیگه چی؟

آهو گفت: آبروم پیش همه رفته، همه میگن شوهرم حماله.

حاکم پرسید: دیگه چی؟

آهو گفت: مشکل مسکن دارم، خونه ام عین طویله است.

حاکم پرسید: دیگه چی؟

آهو گفت: اعصابم را خـرد کرده، هر چی ازش می پرسم مثل خر بهم نگاه می کنه.

حاکم پرسید: دیگه چی؟

آهو گفت: تا بهش یه چیز می گم صداش رو بلند می کنه و عرعر می کنه.

حاکم پرسید:دیگه چی؟

آهو گفت: از من خوشش نمی آد، همه اش میگه لاغر مردنی، تو مثل مانکن ها می مونی.

حاکم رو به الاغ کرد و گفت: آیا همسرت راست میگه؟

الاغ گفت: آره.

حاکم گفت: چرا این کارها رو می کنی ؟

الاغ گفت: واسه اینکه من خرم.

حاکم فکری کرد و گفت: خب خره دیگه … چی کارش میشه کرد.

نتیجه گیری اخلاقی: در انتخاب همسر دقت کنید

مثل آهو فکر نکن ! خر نصبیت می شود !

تسلیت باد

 

                    

استیلی : مذاکره‌ای برای پیوستن به پرسپولیس نداشتم

                                                           

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: همان روند فنی گذشته را در شاهین دنبال می‌کنم اما تلاش می‌کنیم مشکل گل نزدن تیم را برطرف کنیم.

حمید استیلی درباره بازگشتش به تیم شاهین بوشهر گفت: رفتن من تصمیم هیات موسس باشگاه شاهین بود که سرانجام یک روز بعد منصرف شد و ما به شاهین بازگشتیم. دوشنبه شب صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر با بنده تماس گرفت و خواست که به این تیم برگردم. او به گردن فوتبال بوشهر حق زیادی دارد. خودم هم وقتی بوشهر را ترک می‌کردم به خاطر مردم خوب و تماشاچیان پورشوری که دارد احساس بدی داشتم و دلم با آنجا بود.

استیلی گفت: تیمی که ما ساختیم از نظر ارائه بازی‌های فنی جزو تیم‌های بالای جدول است. ما هم دربخش دفاع و هم در حمله خوب کار می‌کنیم و مورد تایید کارشناسان فوتبال هم قرار گرفته‌ایم اما تنها درنتیجه‌گیری مشکلاتی داشتیم، کما این که شرایط داوری هم به ما لطمه زد اما هیچ وقت آنها را عنوان نکردم.

وی با بیان این که مجید کنگانی مدیرعامل باشگاه شاهین با جدایی‌اش از این تیم مخالف بوده، خاطرنشان کرد: کنگانی مخالف برکناری من بود و به خاطر این اتفاق استعفا داد و رفت اما در بازگشت به شاهین خوشحالم که او هم به مسولیتش برمی‌گردد.

وی افزود: تا پایان لیگ هنوز 16 هفته و48 امتیاز باقی است و با این شیوه‌ای که ما کار می‌کنیم انشاالله می‌توانیم نتیجه‌گیری هم داشته باشیم. عمادرضا مهاجم عراقی توانمندی است که به شاهین پیوسته و او می‌تواند برخی از مشکلات ما را در گلزنی حل کند.

سرمربی شاهین با بیان این که هیچ تغییر سیستمی را در روند فنی شاهین ایجاد نخواهد کرد به ایسنا گفت: ما با همان روش گذشته کار می‌کنیم. در بازیهای گذشته با سیستم‌های متفاوتی کار کردیم که فوق العاده بود. اما همانطور که گفتم تنها مشکل تیم عدم گلزنی است که سعی می‌کنیم آن را هم برطرف کنیم.

وی درباره جذب بازیکنان جدید نیز گفت: عمادرضا یک بازیکن حرفه‌ای است که ما می‌توانیم روی توانمندیهای او حساب کنیم. عماد شاهین را دوست داشت که به این تیم ملحق شد. همچنین یک جای خالی دیگر داریم که تنها می‌توانیم از بازیکن آزاد استفاده کنیم. یکی از بازیکنان خارجی ما شاهین را ترک کرده که می‌توانیم به جای او بازیکن خارجی هم بگیریم.

استیلی درباره بازی این هفته تیمش مقابل پیکان قزوین نیز گفت: پیکان با حضور حمید علیدوستی متحول شده است. این تیم بازی‌های خوبی را مقابل ذوب آهن و پرسپولیس انجام داد. بی‌تردید مسابقه آسانی برای ما نخواهد بود. می‌دانیم که با حریف آماده و سرحالی روبرو هستیم. در این مسابقه آل نعمه، ایمان حیدری و عباس پورخسروانی را نداریم اما می‌توانیم از عمادرضا در ترکیب استفاده کنیم. بازیکنان شاهین انگیزه خوبی برای پیروزی در این مسابقه خانگی دارند. من با وجود ترک شاهین نگذاشتم تمرینات تیم تعطیل شود و یکی از مربیان طبق همان برنامه‌ های قبل هدایت تمرینات را برعهده داشت. خوشحالم که دوباره به جمع مردم خوب بوشهر برمی‌گردم. واقعا مردم و تماشاچیان همه چیز فوتبال کشور هستند.

حمید استیلی هر گونه مذاکره با حبیب کاشانی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس درباره حضور در پرسپولیس را رد کرد و گفت: همیشه با هر تیمی که قرارداد داشتم به آن پایبند بودم، ضمن این که معتقدم هر تیمی که مربی دارد نباید با مسولش برای حضور در آن تیم صحبت کند. به این اصول همیشه پایبند بوده‌ام. پرسپولیس با علی دایی قرارداد دارد ضمن این که او مربی خوبی است که انشاالله با حمایت مدیریت تیم و تماشاچیانش می‌تواند از این بحران نجات یابد. بحران برای بسیاری از تیم‌ها به خصوص تیم‌های بزرگ وجود داشته است. اما همیشه وقتی آن تیم از بحران خارج شده که عناصر آن دست به دست هم دادند و موفق شدند. بالابردن سطح روحی و روانی تیم پرسپولیس می‌تواند یکی از عوامل مهم خروج از وضعیت کنونی باشد.






اخبار موزیک

                                 
انتشــار کمـــا 3 در بهمـن مــاه قطعــــی شــد 
فریــدون بـرای ســرطـانی هــا آواز مـی خــوانـد 
دفتر موسیقی وزارت ارشاد: هیچ مجوزی برای آلبوم حبیب صادر نشده است 
کنسرت جزیره کیش کذب محض است؛ به نام سیروان خسروی به کام آقای کلاهبردار  
حبیــب پس از ســی سال مجاز شـد؛ مرد تنهــای شـب برای دفــاع مقــدس خواند 

آرفى : از شانس بد من است که داور گلم را قبول نکرد

 اشپیتیم آرفى از اینکه داور ضربه او به دروازه داماش که در دقایق ابتدایی این مسابقه اتفاق افتاد را گل اعلام نکرده، دلخور است اما از نتیجه کسب شده در این دیدار کاملاً راضى بوده و تیمش را امید اول قهرمانى در جام حذفى و لیگ می داند. صحبت هاى این مهاجم را با هم می خوانیم.


                                             

ادامه مطلب ...