جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

حباب تا رمضان منتشر نخواهد شد

محسن یگانه در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان، تاریخ انتشار آلبوم حباب را نامعلوم اعلام کرد و گفت: «آلبوم برای ماه رمضان منتشر نخواهد شد، مایلم بیشتر روی آن کار کنم تا روند بهتری را طی کنم و به مطلوبم برسم.»

او در ادامه در مورد آلبوم حباب می‌گوید: «فضای حباب عاشقانه خواهد بود که کار تنظیم، شعر و آهنگسازی کل آلبوم را خودم خواهم کرد.»

او در ادامه می‌افزاید: «این روزها به بلوغ ادبیاتی رسیدم و بیشتر از این‌که خواننده باشم ترانه‌سرا هستم که یک سری تکنیک‌هایی را ناخواسته پیدا کردم و خودم دارم یاد می‌گیرم و برایم این موضوع خیلی لذت بخشست، می‌خواستم برای تنظیم هم از شهاب اکبری کمک بگیرم که زمان‌هایمان بهم نمی‌خورد، خب شاید روی کاغذ این مسئله خیلی عجیب به نظر بیاید، اما اگر احساس کنم در بخشی از کار کسی هست که از من بهترست کار را به او خواهم سپرد!»

وی در پایان صحبت‌هایش در مورد حباب، این آلبوم را آلبومی شنیدنی، عمیق و حرفه‌ای می‌داند و معتقد است که می‌خواهد با تنظیم‌های متفاوتش سلیقه‌ی مخاطبانش را تغییر دهد، در عین این‌که معتقد است به دلیل فضای درد و دل گونه‌ی آثارش نمی‌تواند سنگین‌تر از سبک کنونی ‌اش کار کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد