جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

آب انار

به گفته محققان آب انار می تواند استرسهای کاری را از شما دور کند.




برخی از کارمندان که در محل کار دچار استرسهای شدید می شوند و یا از نظر قلبی مشکلاتی دارند با نوشیدن آب انار می توانند روزهای کم دردسرتری را سر کار بگذرانند.

در تحقیقاتی که اخیرا در انگلستان انجام شد یک گروه از داوطلبان طی مدت دو هفته هر روز ۵۰۰ میلی لیتر آب انار خوردند و در ابتدا و انتهای دوره آزمایش ضربان قلب شان اندازه گیری شد و بعد به سوالاتی درباره احساس شان درباره کار و رابطه شان با سایر همکاران پاسخ دادند.

بررسی نتایج نظرسنجی نشان داد تقریبا تمامی داوطلبان بیان کرده بودند انگیزه بیشتری برای کار دارند و البته استرس اندکی به هنگام کار دارند و به ندرت عصبی می شوند.این تحقیقات از این نظر دارای اهمیت است که تعداد کسانی که تحت فشارهای عصبی دچار بیماری های مختلف می شوند رو به فزونی است و کمتر راهی برای درمان این موضوع پیش بینی شده است . تنها در انگلستان از هر پنج کارمند یک نفر در طول سال بخاطر استرسهای کاری دچار بیماری خفیف یا جدی شده است .

دکتر عماد الدوجالی از دانشگاه کویین مارگارت ادینبورومی گوید :”شواهد زیادی در این تحقیقات راجع به تاثیر مفید آب انار بر قلب و کاهش استرسهای عصبی بدست آمد. پیش از این هم تحقیقاتی درباره تاثیر مفید آب انار در روند کاهش وزن بیماران چاق صورت گرفته بود که به نتایج مثبتی انجامید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد