جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

تعریف دیوانگی

"آیا تا حالا برات تعریف دیوانگی رو گفتم؟ دیوانگی اینه که یه کاری رو بارها و بارها پشت سر هم انجام بدی و انتظار داشته باشی که چیزی تغییر پیدا کنه. این احمقانس. اولین بار، یه نفر این حرف رو به من زد و من فکر کردم که چرت و پرت میگه و منم بوووم، بهش شلیک کردم. موضوع اینه که، اون راست می گفت. از اون وقت به هر چیز و هر کسی که نگاه می کردم، می دیدم که اونا همیشه یک کاری رو بارها و بارها و بارها انجام می دن و به خودشون میگن که اینبار همه چی فرق خواهد کرد... اینبار همه چی فرق می کنه اما... منو ببخش، ولی از این طور نگاه کردنت حالم به هم می خوره، فکر می کنی من دارم چرت و پرت بهت می گم؟ فکر می کنی من دارم دروغ می گم؟ لعنت به تو...لعنت به تو. مشکلی نیست، موضوع اینه که یه بار تورو کشتم و این طور نیست که من دیوونه هستم. این مثل آبی زیر یه پله... آیا تا حالا برات تعریف دیوانگی رو گفتم؟"

این جملات مربوط به شخصیتی به نام واس (Vaas) است که در نمایش بازی Far Cry 3 در E3 امسال دیدیم. بگذارید از اول نمایش بازی را شروع کنیم. Far Cry عنوانی بود که توسط استودیوی Crytek ساخته شد و Ubisoft ناشر آن بود. یکی از زیباترین FPSهای دهه گذشته را می توان Far Cry نام برد. پس از جدایی Crytek از Ubisoft و شروع ساخت Crysis، استودیوی Ubisoft Montreal تصمیم گرفت که دنباله ای بر این بازی بسازد که نتیجه Far Cry 2 با موتور قدرتمند Dunia بود. پس از اتمام ساخت این بازی، آن ها به سرعت شروع به ساخت نسخه سوم کردند و اینبار دوباره از آفریقا فاصله می گیریم و بازی باز هم در جنگل اتفاق می افتد.

شما در نقش جیسون برادی (Jason Brody) قرار می گیرید که قایق تفریحی اش نابود شده و نامزدش هم گم شده است و حال خود را داخل یک جزیره کاملاً عجیب پیدا می کند که همه در آن دیوانه هستند. هنوز اطلاعات کاملی از داستان در دسترس نیست، ولی شما باید در بازی نامزد خود را پیدا کنید و وقایع عجیبی را در این جزیره تجربه کنید. نمایش بازی از داخل یک جنگل شروع می شود. یک هواپیما قدیمی داخل درخت ها سقوط کرده و کنار شما قرار دارد. جزئیات بصری جنگل فوق العاده است، تمام شاخه ها و برگ ها و جزئیات گیاه ها به زیبایی طراحی شده و نور از لا به لای آن ها به نرمی می تابد. کمی جلوتر، منطقه ای باز و در حقیقت یک کمپ را مشاهده می کنیم. این اولین نشانه وجود انسان ها در این جزیره است.

Draw to Distance بازی خیره کننده است و کوهستان سبزی روبرو قرار دارد که طبیعت بکر این جزیره را نشان می دهد. ناگهان صدای تیری شنیده می شود. جیسون دوربین عکاسی خود را برمی دارد و از داخل آن، گروهی از افراد مسلح را می بیند که چند نفر را گروگان گرفته اند، یکی از آن ها قصد فرار دارد که افراد مسلح با نهایت خونسردی او را می کشند. ناگهان پرنده ها از کنار شما پرواز می کنند و یک ضربه سنگین با انتهای اسلحه به صورت شما برخورد می کند و جیسون بیهوش می شود. به هوش می آیید و مردی با لباس های رزمنده ها روبروی شما نشسته که می گوید: "آیا تا حالا برات تعریف دیوانگی رو گفتم؟"

همانطور که در اول مطلب خواندید، به وضوح می توانید دیوانگی را در قالب این شخصیت مشاهده کنید. صحبت های واس شاید در ابتدا خیلی بی معنی باشند، ولی در ادامه و در پایان تریلر معانی زیادی می توان از آن برداشت کرد که در انتهای مقاله به آن خواهیم پرداخت. واس پس از صحب هایش، در حالیکه دست های شما را بسته و با طناب به یک بلوک سنگین وصل کرده، شما را به اعماق یک غار پر از آب می اندازد، در حال خفه شدن هستید و اجساد بسیار زیادی را در اطرافتان و در زیر آب مشاهده می کنید که دقیقاً به شیوه شما کشته شده اند. در حالیکه دید شما سیاه می شود و در حال مردن هستید، ناگهان جیسون موفق می شود دست هایش را باز کند و شنا کنان از این مکان فرار کند.

کمی جلوتر یک آبشار روبروی شما است که در حقیقت شما در پشت آن قرار دارید و یک نگهبان روبروی آن مشغول پست دادن است. در یک حرکت مخفی کاری، گلوی او را می گیرید و وی را آرام به پشت آبشار می کشید تا کسی جسدش را نبیند. جیسون وسایل و اسلحه نگهبان را برمی دارد و کمی جلوتر صدای شلیک گلوله را می شنود. جسد مردی روی زمین است که یک قمه به شکم او فرو رفته است. جیسون قمه و یک اسلحه صدا خفه کن را برمی دارد و کمی جلوتر یک هلیکوپتر را می بینید. جیسون با خود می گوید که باید سوار هلیکوپتر شود و فرار کند. یک نگهبان پایین صخره ها در حال پست دادن است و جیسون با قمه خود از بالا طی یک حرکت Death from Above به پایین می پرد و وی را می کشد.

یک نگهبان دیگر روبرو ما است و جیسون طی یک حرکت سریع، چاقو او را از جیبش می زند و در گلوی وی فرو می کند و در همان حال چاقو را به سمت نگهبان دیگر پرتاب می کند و وی را هم می کشد. پس از پیشروی مخفیانه، سازندگان می خواهند اکشن بازی را هم نشان دهند. بنابراین با تیراندازی توجه دشمن را به خود جلب می کنند. البته شما می توانید بازی را مخفی کاری و یا کاملاً اکشن پیش ببرید که گفته شده هوش مصنوعی قوی بازی در هر دو حالت خیلی خوب به حرکات شما پاسخ می دهد. پس از تیراندازی و انفجارهای زیاد به هلیکوپتر رسیده و با گذاشتن اسلحه روی سر خلبان وی را مجبور به پرواز می کنید.

به نظر همه چیز طبق نقشه پیش رفته و شما در حال فرار هستید، ولی کمی جلوتر یک راکت RPG به هلیکوپتر برخورد می کند و شما سقوط می کنید. پس از به هوش آمدن، سینه خیز از داخل هلیکوپتر مشتعل حرکت می کنید و ناگهان واس به سمت شما می آید و سرتان را بالا می گیرد و می گوید: "آیا تا حالا برات تعریف دیوانگی رو گفتم؟" نمایش خیره کننده بازی همینجا به پایان می رسد و اعلام می شود که بازی در سال 2012 برای PC ،Xbox 360 و PS3 عرضه می شود. گرافیک Far Cry 3 همانند نسخه های قبل خیره کننده است. انیمیشن های صورت و حرکات بدن شخصیت ها عالی هستند. شما با خیره شدن به چهره واس دیوانگی و تهدید را در آن می خوانید و رنگ بندی محیط در کنار بافت های با کیفیت Far Cry 3 را یکی از زیباترین بازی ها از لحاظ بصری در E3 امسال تبدیل کرده بود. اما تعریف دیوانگی چیست؟ شما یک بار از دست واس فرار کرده بودید و حال او دوباره شما را دستگیر کرده است.

در حالیکه وی تعریف دیوانگی را، تکرار یک کار برای بار چندم می داند، شما را به داخل غار پر آبی می اندازد که پر از اجسادی است که دقیقاً همانند شما کشته شده اند. در اینجا متوجه می شویم که دیوانگی همین موضوع است. او همه را به یک شکل بارها و بارها می کشد. آدم های بی گناه که اکثر آن ها زن بودند. این که خود شخصیت واس چندین بار یک جمله (تعریف دیوانگی) را برای شما تکرار می کند، یک شخصیت خاصی به او می دهد که وی را خیلی شبیه به شخصیت جوکر (Joker) در بتمن های نولان (Nolan) تبدیل کرده است. پس از اینکه فرار شما با شکست روبرو می شود و دوباره واس شما را دستگیر می کند، باز هم از شما می پرسد که آیا تعریف دیوانگی را برایتان شرح داده یا نه. این موضوع دقیقاً به فرار شما اشاره می کند که با هر بار فرار سعی دارید اینبار در کار خود موفق باشید و باز هم توسط واس دستگیر می شوید. Far Cry 3 در نهایت یکی از زیباترین تریلرهای نمایشگاه را داشت که بی صبرانه منتظر اطلاعات بیشتر از این بازی هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد