جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

تا پایان سال سرعت اینترنت ۱۰ برابر می شود !

تا پایان سال سرعت اینترنت ۱۰ برابر می شود !

| ۱۰ برابر شدن سرعت اینترنت تا پایان سال حتمی شد |


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از ده برابر شدن پهنای باند اینترنت تا پایان سال خبر داد و گفت: هم اکنون، پهنای باند اینترنت ۴۳ و شش دهم گیگابیت بر ثانیه است که تا پایان سال، به ۴۳۰ گیگابیت بر ثانیه می رسد .
به گزارش واحد مرکزی خبر، رضا تقی پور در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک با اشاره به اینکه در آغاز فعالیت دولت دهم، این دولت را دولت الکترونیک نامگذاری کردیم، افزود: با تشکیل کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات سعی کردیم، بروکراسی را کاهش دهیم.
وی به ایجاد ۱۲ کمیته فرعی در این کارگروه اشاره کرد و گفت: با ایجاد این کمیته ها سعی کردیم، زیرساخت لازم را برای دولت الکترونیک فراهم کنیم.
تقی پور نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و تعامل را مهم خواند و افزود: امروز روابط عمومی الکترونیکی، فرصتی برای ورود به دولت الکترونیک است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، روابط عمومی سایبری را کامل ترین نوع روابط عمومی بیان کرد و گفت: نوع دیگری از روابط عمومی نیز روابط عمومی مجازی است.
تقی پور، دسترسی به فیبر نوری در منازل را از دیگر اقدامات برای دولت الکترونیک بیان کرد و افزود: در آغاز کار، مهلت زمانی دوساله نیاز است و برای توسعه دسترسی، در مرحله نخست پنهای باند هشت هزار مگابیت بر ثانیه و در مرحله دوم ۱۲ هزار مگابیت بر ثانیه ایجاد خواهد شد.
وی به اقدامات این وزارتخانه در بحث تلفن ثابت، همراه و اینترنت اشاره و اضافه کرد: تمام واگذاری ها به روز و با حداقل هزینه صورت می گیرد و ارتقای ظرفیت اینترنت کشور در دستور کار است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب به برگزارکنندگان همایش گفت: ما در دولت آمادگی داریم ایجاد روابط عمومی الکترونیکی را به صورت یک الزام برای دستگاه ها اعلام کنیم.
تقی پور در خصوص تقاضا برای استفاده از اینترنت افزود: در عرضه خطوط پرسرعت اینترنت، میزان منصوبه، یک و هشت دهم برابر چیزی است که دایر شده است.
وی با بیان اینکه اکنون در بسیاری از استانها خطوط پرسرعت بدون تقاضا مانده است، گفت: در بخش وایمکس (اینترنت بی سیم) نیز نزدیک به ۷۰ درصد ظرفیت شبکه خالی است و تقاضایی ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد