جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

Ali Lohrasebi - News

علی لهراسبی در اعتراض به ادعای دیگر خواننده‌ها :
تیتراژ خوانی ربطی به پارتی بازی ندارد ...


در روزهایی که همه دارند به این فکر می‌کنند که همه بنا به واسطه‌ها و رابطه‌هایی که دارند، برای تیتراژ خوانی در سریال‌ها دعوت می‌شوند و از طریق رابطه‌های اینچنینی خود معروف می‌شوند، علی لهراسبی که یکی از پرتیتراژ‌ترین این خواننده هاست، چنین ادعایی را یک ادعای کذب دانسته و گفت: اعتقادی به این قضیه ندارم. به اعتقاد من هر کس که در این زمینه جایی برای خود دست و پا کرده، خودش زحمت کشیده و پیش رفته است. ممکن است کسی و یا کسانی هوایش را داشته باشند ولی تا خودش استعدادی نداشته باشد، نمی‌تواند موفق شود.

این خواننده در ادامه گفت: حداقل در مورد من چنین چیزی نیست و به واسطه رابطه‌هایی که دارم تیتراژ نمی‌خوانم. واقعا من با رابطه جایی نرفته و کار ی نکرده‌ام. وقتی در تیتراژ خوانی موفق باشی، همه با تو کار می‌کنند و من هم از این قاعدخ مستثنی نیستم.

وی ادامه داد: از وقتی که برای اولین بار به چنین کاری اقدام کردم، همیشه سعی کردم که حرفی برای گفتن داشته باشم. وقتی خودم به کاریم ایمان داشته باشم، دیگران هم ایمان می‌آورند. در کار هنری وقتی از پس کاری به خوبی بر می‌آیی، همه دنبالت می‌آیند، حتی خود کارگردان.

لهراسبی درهمین راستا ادامه داد: خودم خیلی دوست ندارم تکراری شوم. ضمن اینکه این کار اصلا کار راحتی نیست. همه فکر می‌کنند تیتراژ خوانی کار راحتی است در حالی که اصلا اینطور نیست. بسیاری از خواننده‌ها تیتراژ خوانده‌اند، کدام یک از آن‌ها معروف شده‌اند؟ همه آن‌ها هم می‌دانند که خواندن تیتراژ کار راحتی نیست اما به آن اصرار دارند و کسی را هم که به این کار زاید دعوت می‌شود، به باد انتقاد می‌گیرند. به اعتقاد من تیتراژ خوانی ربطی به پارتی بازی ندارد.

وی با اشاره به اینکه یک تیتراژ خوان باید با موضوع فیلم و داستان آن ارتباط برقرار کند، گفت: یک قطعه برای تیتراژ دقیقا به اندازه یک آلبوم زمان و انرژی می‌برد. خیلی از مواقع زمانی که برای قطعه تیتراژ می‌گذاریم واقعا زمان زیادی است.

لهرسبی از اولین حضور خود در تلویزیون گفت: به دعوت آقای مشایخی «پیله‌های پرواز» را خواندم. این در حالی است که مردم من را با «حس غریب» شناختند. موزیک این مجموعه خیلی مورد استقبال واقع شد.

وی درباره فعالیت‌های بعداز آن گفت: «دلنوازان» سریال دیگری بود که به من پیشنهاد شد. در واقع با این سریال دوباره برگشتم به تلویزیون، بعداز آن هم «فاصله‌ها» ی سعید سهیلی‌زاده را خواندم که فکر می‌کنم بهتر از بقیه بود. کار با سعید سهیلی‌زاده را دوست دارم و به همین دلیل یک کار دیگر که از خردادماه پخش می‌شود را خواندم.

وی در پایان گفت: این خواندن های من در سریال‌های سعید سهیلی‌زاده اصلا به این دلیل نیست که رابطه‌ای در میان باشد، بلکه شاید ایشان با صدا و حس من بهتر توانسته‌اند ارتباط برقرار کنند و هیچ چیز دیگری در این انتخاب و همکاری دخیل نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد