جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

اولین مصاحبه به همراه تصاویر سال از تیرداد کیایی



فارس سینما-به سراغ تیرداد کیایی بازیگر خوش قلب سینمای ایران می رویم که اکثریت با فیلم های محبوب او همچون:پسران آجری و حرکت اول آشنایی دارند.

کم کار ولی پرطرفدار,چطور ممکنه؟
تیرداد کیایی:خب من علاوه بر بازیگری در پشت صحنه هم فعالیت دارم و شاید در سال یک فیلم بازی کنم ولی همین یک فیلم را با دقت انتخاب می کنم تا تاثیر بازی در چند فیلم را به تنهایی جبران کند.
امسال در فیلمی حضور خواهی داشت؟
تیرداد کیایی:بله آقای نجفی پیشنهاد بازی در فیلم جدیدش را که فکر کنم اسمش عصر طلایی باشه را داده است,فعلا پاسخ قطعی ندادم و این تنها پیشنهاد جدید من در آغاز سال است.
هنوز هم به مدلینگ را ادامه می دهی؟
تیرداد کیایی:بله اتفاقا زمستان پارسال که خیلی سرم برای همین مدلینگ شلوغ بود و چند پیشنهاد سینمایی را به خاطر قرار دادهایم در این عرصه  رد کردم.فعلا قرار دادی با شرکت ها نبستم و کمی هم می خواهم استراحت کنم.
به عنوان سوال آخر و امیدوارم جواب بدهی,تنها فیلمی که در سینمای ایران دوستش داری؟
تیرداد کیایی:من همه فیلم های سینمای ایران را دوست دارم ولی درباره الی را خیلی می پسندم به تازگی جدایی نادر از سیمین را دیدم که یک امتیاز از درباره الی برای من پایین تر است.

تصویر(4)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد