جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

آلبوم مازیار فلاحی با نام قلب یخی

آلبوم مازیار فلاحی با نام قلب یخی با فضای خاص موسیقایی به زودی + علت تاخیر انتشار آلبوم !

                                         



این روزها کمتر کسی از اهالی موسیقی هست که بگوید صدای مازیار فلاحی را نشنیده ام ! مازیار فلاحی که با صدای عاشقانه اش مورد توجه کارگردانهای بزرگ سینما و تلویزیون است و به نوعی یک تیتراژ خوان حرفه ای به حساب می آید ... و یکی از عواملی که این روزها سریال قلب یخی خوب می فروشد اینست که صدای گرم و دلنشین مازیار در برخی از صحنه های فیلم به گوش می رسد !
مازیار با فیلم مجنون لیلی به شهرت رسید و با اجرای ترانه های بسیار زیبا در سریالهای جاودانگی و قلب یخی به اوج رسید ... البته ناگفته نماند که مازیار صرفا یک خواننده تیتراژخوان نیست و بر روی استیج هم به خوبی می تواند از حرمت زیبایی آهنگهایش دفاع کند !
با اجرای فوق العاده زیبای مازیار فلاحی در جشنواره موسیقی فجر به همگان ثابت شد که مازیار یک خواننده احساسی با تکنیک است و البته احساس را هم فدای تکنیک نمی کند ...
دلیل به تعویق افتادن کارهای آلبوم قلب یخی هم حضور مازیار در سریالهای جاودانگی ، قلب یخی و دلواپسی به عنوان خواننده بوده است اما این روزها آلبوم در مراحل پایانی قرار گرفته و به زودی منتشر میشود !
نود درصد کار آلبوم مثل ساخت ملودی و ترانه سرایی آن بر عهده خود مازیار بوده و تنظیم چند قطعه هم بر عهده پوریا احمدی است که با 12 تراک توسط شرکت "تصویر دنیای هنر" به زودی منتشر خواهد شد ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد