جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

آلبوم مهدی یراحی با نام منو رها کن فروردین 90 منتشر خواهد شد ...


                                             


اولین آلبوم مهدی یراحی با نام «منو‌ رها کن» که قرار بود امسال به بازار موسیقی کشور عرضه شود با بدقولی های شرکت پخش کننده این اثر همراه بوده و تا به حال منتشر نشده است، اما این آلبوم به احتمال فراوان فروردین ماه سال 90 وارد بازار خواهد شد.

یراحی درطول این سالها در آلبوم های متعددی حضور یافته و از عوامل موفقیت این آلبوم ها بوده است.
اکثر ملودی های آلبوم بی خوابی سعید شهروز مثل تبعیدی، ما عاشق هم بودیم، چند سال از امشب بگذره، زخمه، به من خوبی نکن و حرفامو باور کن، ساخته مهدی یراحی است. او با علی لهراسبی هم در کارهایی چون «کوه» ، «بوی عیدی» و «تنها نرو» به همکاری پرداخته. ملودی ترانه تیتراژ برنامه مثل ماه با صدای بهروز صفاریان هم توسط یراحی ساخته شده و قطعات متعدد دیگری را نیز برای چهره های مطرح موسیقی آهنگسازی کرده است.
مهدی یراحی در عرصه خوانندگی هم کارهایی شنیدنی دارد. او در برنامه تلویزیونی دو قطعه زیبا را به عنوان تیتراژ اجرا کرد تا توانایی هایش را در این عرصه نیز نشان دهد. یراحی برای برنامه «شب شیشه ای» قطعه «منو رها کن» یا همان (من و انتظار و کابوس تنهایی) را خوانده و برای «ماه عسل» کار هوای تو(بیا تا پیدا شم..) را اجرا کرد. که هر دو مورد توجه ویژه ای قرار گرفت.
در اولین آلبوم یراحی که «منو رها کن» نام گرفته و 12تراک دارد، خود او آهنگساز همه قطعات است اما در بخش تنظیم آلبوم علاوه بر یراحی، چهره هایی چون سیروان خسروی(در دو قطعه)، فرزاد فتاحی(در دو قطعه)، بهزاد رئیسی(در دو قطعه) و مهرداد احمد زاده(دو قطعه) حضور دارند. که البته فتاحی و رئیسی هر کدام در یکی از قطعاتشان به طور مشترک با خود مهدی کارها را تنظیم کرده اند.
در ترانه های آلبوم یراحی مثل بسیاری از کارهایی که او برای خود و یا سایرین ساخته روزبه بمانی، نقشی پررنگ دارد. به جز بمانی، نام زهرا عاملی، امیر مسعود میردامادی و زانیار خسروی هم در جمع ترانه سرایان «منو رها کن» به چشم می خورد. او یک قطعه سورپرایز هم در اولین آلبومش دارد. قطعه ای که به زبان فارسی اجرا نشده و حال و هوایی متفاوت نسبت به سایر کارهای یراحی خواهد داشت.
مهدی یراحی در خصوص این آلبوم می گوید: «به این کار به شدت امید دارم. ذره ذره این آلبوم، اعتقاد من است و همه از دلم برآمده. با این حال من این آلبوم را تنها آلبوم خودم نمی دانم. من هم عضوی از تیم تولید کننده این آلبوم بوده ام. در واقع «منو رها کن» یک آلبوم گروهی است و همه بهترین کارهایشان را در آن انجام داده اند. معتقدم با کار تیمی نتایج خوبی حاصل می شود و من کلا به کار گروهی اعتقاد زیادی دارم. ترانه های این آلبوم را به شدت می پسندم و در مجموع همه دوستان برایم سنگ تمام گذاشته اند.»
یراحی در مورد پیش بینی اش از موفقیت بازاری این آلبوم می گوید: «هر کاری را که می دانستیم درست است انجام داده ایم. باقی مسائل دست خداست. امیدوارم بد شانس نباشیم تا موفقیت بازاری هم نصیبمان شود. پیش بینی خودم این است که کار در بدترین حالت، حداقل شنیده خواهد شد. جدا از همکارانی که نام آنها آورده شد، باید به استودیو راگا و ایمان حجت اشاره کنم که میکس چند قطعه کار را انجام داد.
امیر فرشباف هم مدیریت اجرایی این آلبوم را عهده دار بود و شرکت نوای نی لبک شرقی آقایان آقایی نسب و حاجیان هم مرا در راه انتشار این آلبوم همراهی کردند. آلبوم قرار است بهمن ماه توسط کمپانی تصویر دنیای هنر به بازار موسیقی پاپ عرضه شود.»
مهدی یراحی پیرامون عدم حضور بهروز صفاریان دوست و همکار سالیان اخیرش در این آلبوم چنین می گوید: «من با بهروز به عنوان یک دوست همفکری داریم اما دراین آلبوم به خاطر درگیری های کاری که هر کداممان با آنها دست به گریبان بودیم، فرصت همکاری به وجود نیامد. با این حال در کارهای آینده قطعا نام بهروز را در کارهای من خواهید دید.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد