جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

ساعت پخش مجموعه‌های نوروزی مشخص شد


ساعت پخش مجموعه‌های تلویزیونی "پایتخت"، "نامه‌های بالدار"، "راه در ور" و "سفر، کیش، مات" در ایام نوروز مشخص شد.

مجموعه تلویزیونی "پایتخت" به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری ایام نوروز هر شب ساعت 22:10 تا 23 روی آنتن می‌رود. تکرار این سریال صبح روز بعد ساعت 10 تا 11:30 است.

در خلاصه این مجموعه آمده: خانواده ای پیش از زمان تحویل سال نو، تصمیم می گیرند از گرگان به تهران مهاجرت کنند. آنان هنگام ورود به پایتخت با مشکلاتی و اتفاقات مختلفی مواجه می شوند.

شبکه دو سریال "نامه‌های بالدار" به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند را در نوروز 90 پخش می‌کند. این سریال هر روز ساعت 21:25 تا 22:10 روی آنتن می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت 15:15 تا 16 پخش می‌شود.

"نامه های بالدار" داستان چند نوجوان را روایت می کند که در یک اتفاق چند نامه عجیب و غریب به دستشان می رسد و به سفری عجیب و ماورائی می روند. این نوجوانان در این سفر در مواجهه با اتفاقات، سخت کوش تر می شوند و برای حفظ یک میراث فرهنگی مشترک تلاش می کنند.

سریال "راه در رو" به کارگردانی سعید آقاخانی هر شب ساعت 23 تا 23:45 از شبکه سه روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز روز بعد ساعت 13:45 تا 14:30 خواهد بود.

در ایام نوروز شبکه چهار سیما هر روز یک تله تئاتر ساعت 18 تا 19:30 پخش می‌کند.

سریال "سفر، کیش، مات" به کارگردانی مجید صالحی نوروز از شبکه تهران پخش می‌شود. این سریال هر شب ساعت 20:30 تا 21:30 روی آنتن می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت 16 تا 16:45 است.

نظرات 1 + ارسال نظر
فواد شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ http://zemestoon1.blogdoon.com

salam azizam . webe jalebi dari . age dos dashti baham tabadole link konim mana hododan roozi 1500 bazdid konande daram . linke webe man : ( donyai mosighi ) . gozashti khabaram kon ta linketo bezaram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد