جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

علی اصحابی اینبار به عنوان بازیگر در تله فیلم

علی اصحابی پر کار تر از همیشه ، اینبار به عنوان بازیگر در تله فیلم میان دو هیچ ؛



                                 

علی اصحابی؛ خواننده جوان موسیقی پاپ این روزها با حضور در تله فیلم «میان دو هیچ» به کارگردانی مهیار عبدالملکی اولین تجربه بازیگری خود را پشت سر می گذارد. اصحابی از تجربه حضورش در این تله فیلم چنین می گوید: «نقش خواننده ای را ایفا می کنم که قصد برگزاری کنسرت در تهران دارد و در همین میان درگیر مسائل عاطفی می شود و یک دروغ باعث به وقوع پیوستن یکسری سلسله داستان ها در بطن کار می شود.»
تصویربرداری این کار ۱ ماه به طول انجامیده و اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.
علاوه بر اصحابی بازیگرانی چون میرطاهر مظلومی، مینا نوروزی، نیلوفر شهیدی، محمد تاجیک، نیکا خسروآبادی، سجاد دیرنینا، و زهرا پیرهادی در «میان دو هیچ» ایفای نقش کرده اند.
اصحابی در ادامه به برگزاری کنسرت رسمی اش در تهران هم اشاره ای کرد و گفت: «اولین اجرای رسمی ام ۲۵ اسفندماه در برج میلاد برگزار می شود. در این کنسرت ۱۴ قطعه از کارهای آلبوم «توراست میگی» را اجرا خواهیم کرد.»
وی در خصوص حضور در بیست و ششمین جشنواره موسیقی نیز عنوان کرد: «بدون شک عدم حضور موسیقی پاپ در بخش رقابتی جشنواره ظلم بزرگی به موسیقی محسوب می شود اما خداراشکر که برخی عوامل تلاش کردند تا پاپ به طور کلی از جشنواره حذف نشود. با توجه به شرایطی که بوجود آمده، موسیقی پاپ تنها اسم جشنواره را بصورت نمایشی با خودش حمل می کند و این یک خطر جدی برای این نوع موسیقی به حساب می آید.»
* تو نزدیکی؛ دومین آلبوم مجاز اصحابی
اصحابی قصد دارد تا به زودی دومین آلبوم مجاز خود را تحت عنوان «تو نزدیکی» راهی بازار موسیقی کند.
اصحابی در این خصوص به فرهنگخانه گفت: «این البوم با ۱۰ قطعه اجرایی تولید می شود که اکثر ملودی ها تم یونانی دارد. و از اشعار عبدالجبارکاکایی، روح الله احمدی، هادی اصحابی و اشکان راد استفاده کردم. بابک مافی و کوشان حداد هم بعنوان تنظیم کننده حضور دارند.»
** رضاصادقی در قبال ۱۸۰ میلیون تومان
علی اصحابی قصد دارد آلبومی را تحت عنوان «خاص» با ۸ خواننده اجرا کند.
اصحابی در این باره عنوان می کند: «این آلبوم قرار است توسط ۸ خواننده تولید شود که تمامی قطعات تم عاشقانه دارند. تاکنون ۵۰ درصد از کار هم اجرایی شده است.»
وی در ادامه عنوان کرد: «من به همراه بابک جهانبخش، رضا یزدانی، محسن چاووشی، شهاب رمضان، فرزاد فرزین، مهدی مدرس و احتمالا رضا صادقی این آلبوم را اجرا می کنیم. البته حضور رضا صادقی هنوز قطعی نشده است و شرکت ایران گام بعنوان مدیر برنامه های صادقی پیشنهاد کرده در قبال حضور صادقی در این البوم، حقوق این کار را به این شرکت واگذار کنیم. تاکنون طبق مذاکراتی که انجام شده، مبلغ ۱۸۰ میلیون برای این کار پیشنهاد شده است اما هنوز بطور قطعی هیچ قراردادی بسته نشده است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد