جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

نوری : کاپیتان باید به هر لحاظ الگو باشد

                                            

محمد نوری هافبک خلاق پرسپولیس و تیم ملی با وجودی که فرصت بازی مقابل عراق نصیبش نشد اما همچون سایر ملی‌پوشان بعد از کسب این برتری خشنود و سرحال به نظر می‌رسد.


از پیروزی شیرین مقابل عراق بگو...

به نظر من این برد علاوه بر سه امتیازی که داشت، تیم ما را به لحاظ روحی و روانی نیز بسیار بالا برد بخصوص وقتی این پیروزی مقابل رقیب دیرینه و سر سختی مثل عراق رقم خورد. به هر حال بسیار خوشبین هستم که این روند در بازی‌های آینده نیز ادامه پیدا کند چون تیم، خیلی سرحال و قبراق شده است.

گویا عراقی‌ها تصور چنین نمایش مطلوبی از تیم ما را نداشتند؟

اتفاقا با عراقی‌ها در یک هتل هستیم و هر روز با آنها چشم در چشم هستیم. خوب طبیعی است که همچنان در شوک این شکست باشند.

خبرهای پرسپولیس را دنبال نمی‌کنید؟

مگر می‌شود پیگیر نباشیم، وقتی شنیدم بچه‌ها در ترکیه مقابل اینتراخت فرانکفورت خوش درخشیدند واقعا خوشحال شدم. در بازی دوم هم که 3 بر صفر شکست خوردیم، خبردار شدم فشار تمرینات قبل از اردو عاملی شده بود تا بچه‌ها در برابر آنتالیا نیمه اول خوب بازی نکنند.

از دید محمد نوری کاپیتان تیمی در حد و بزرگی پرسپولیس باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

کاپیتان کلا باید چند خصلت مهم را دارا باشد. در جمع بچه‌ها محبوب باشد، رابطه دوستانه و منطقی با کادر فنی و بازیکنان داشته باشد، صحبت‌ها و نظرات طرفین را به درستی انتقال دهد و شخصیت اجتماعی و فرهنگی خوبی در بین بازیکنان و هواداران داشته باشد. با این همه، چون من در ایران نبودم و در جریان مسائل مربوط به کاپیتانی پرسپولیس نیستم، نمی‌توانم بیشتر از این صحبت کنم.

محمد نوری تاکنون بازوبند کاپیتانی بسته است؟

بله سال اول که با صبا باطری بودم، بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بستم ولی سال دوم و سوم خودم قبول نکردم چون احساس کردم بازیکنان شاخص و پیشکسوت‌تری به صبا ملحق شده‌اند که مستحق بستن بازوبند هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد