جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

غلامرضا رضایی : گلزنی به عراق مزه دیگری داشت

                                            

غلامرضا رضایی اولین بازیکن گلزن تیم ملی در جام ملت‌های آ سیا در دوحه که با گلزنی‌اش روحیه مضاعفی به همبازیانش بخشید از امیدهای گلزنی تیم ملی در بازی شنبه در برابر کره شمالی به شمار می‌رود. رضایی طی گفت و گویِی، در مورد آخرین وضعیت خود و تیم ملی صحبت کرده است که در ادامه، می‌خوانید:


درخشش خوبی مقابل عراق داشتی. این بازی چطور بود؟

طبیعی بود که بازی سختی پیش رو داریم و بچه‌ها آماده شده بودند تا در یک ماراتن سنگین شرکت کنند. البته ما برنامه ریزی کرده بودیم که طی ده دقیقه نخست بازی گلزنی کنیم که برعکس شد ولی مهم این بود که این گل عزم بچه‌ها را برای کسب پیروزی بیش از پیش جزم کرد. ایران در این دوره یکی از مدعیان است و ما برای موفقیت تیم ملی با تمام وجود تلاش می‌کنیم و برایمان فرقی نمی‌کند چه تیمی در برابرمان قرار می‌گیرد.

خودت به گلزنی در این مسابقه چقدر خوشبین بودی ؟

قبل از این یکبار به همراه تیم ملی در بازی‌های غرب آسیا مقابل عراق قرار گرفته بودیم. آن مسابقه روی نیمکت بودم و با خودم گفتم در اولین بازی که برابر عراق در ترکیب اصلی قرار بگیرم حتما باید گلزنی کنم. چون گلزنی به عراق مزه دیگری دارد. از طرفی فرشید طالبی و محمد نوری نیز قبل از مسابقه به من گفتند شک نکن برابر عراق گلزنی می‌کنی که این موضوع اعتماد به نفس مرا بیشتر کرد.

ولی می‌توانستی یک گل دیگر هم وارد دروازه عراق کنی.

بله. ولی در هنگام زدن ضربه آخر، عضله پایم گرفت و جالب اینکه در طول 90 دقیقه فقط روی همین صحنه عضله پایم گرفت.

راستی چرا بعد از گلزنی خوشحالی نکردی ؟

از شنیدن خبر کشته شدن ده ها هموطن در سانحه هوایی بسیار متاسف شدیم و قبل از شروع مسابقه نیز تیم ملی یک دقیقه به احترام جانباختگان سکوت کرد. برای همین به احترام این عزیزان و خانواده‌های داغدارشان میلی به شادی نداشتم.

شنبه با کره شمالی بازی داریم. این بازی را چطور می‌بینی ؟

تا کنون دو مرتبه مقابل کره شمالی بازی کرده‌ام که هر دو مرتبه تیم ایران پیروز میدان بود. یک مرتبه مقدماتی جام جهانی و دفعه دوم تورنمنت چهارجانبه قطر. آرزو می‌کنم سومین بازی‌ام مقابل کره شمالی توام با سومین پیروزی متوالی باشد. از طرفی اگر خدا کمکم کند دوست دارم طلسم گلزنی‌ام مقابل کره شمالی نیز در این بازی شکسته شود.

به جز ایران کدام تیم ها شانس حضور در فینال را دارند ؟

اکثر تیم های حاضر در این مسابقات بسیار با انگیزه و قوی هستند و پیش بینی سخت است. طبیعتا تیم‌هایی مثل استرالیا، کره جنوبی و ژاپن جزو مدعیان هستند و دیروز که بازی ازبکستان را می‌دیدم این تیم را نیز قوی دیدم.

حتما از پرسپولیس بی خبر هستی ؟

دفعه قبل که قطر بودیم چون اردوی مقدماتی بود بیشتر پیگیر رخدادهای پرسپولیس بودم ولی این مرتبه که به قطر آمدیم تمرکزمان را روز تیم ملی گذاشته ایم و از همه جا بی خبر هستیم.

پیوستن وحید هاشمیان به پرسپولیس را چگونه می‌بینی ؟

با وحید در تیم ملی همبازی بودیم و از اینکه او به پرسپولیس پیوست خوشحال هستم. چون این موضوع باعث بالا رفتن سطح رقابت در جمع مهاجمان پرسپولیس می‌شود و خط حمله‌ای قوی تر خواهیم داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد