جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

اولین خودروی چاپی جهان با تکنیک چاپ سه بعدی


       


تکنیک های چاپ سه بعدی تا حدی پیشرفت کرده اند که پا از تولید ریز قطعات فراتر گذاشته و توانایی های خود را در صنعت خودروسازی مورد آزمایش قرار داده اند

چاپ سه بعدی در حال حاضر پیشرفتهای متعددی را در صنایع تولیدی به وجود آورده است، اما با ارائه محصولی در نوع خود بی نظیر، قدمی بزرگ به سوی پیشرفت دوباره برداشته است.

اولین خودروی جهان که با استفاده از تکنیک چاپ و تولید سه بعدی ساخته شده با همکاری دو شرکت Kor Ecologic و Startasys در نمایشگاه سما در لاس وگاس رونمایی شد.


خودوری هیبریدی Urbee با کمک چاپگرهای سه بعدی و سیستم تولید سه بعدی به نام “فورتوس” تولید شده است. نمونه های نهایی این خودرو هنوز تکمیل نشده، اما تمامی قطعات بیرونی از قبیل شیشه ها کلا چاپ خواهند شد تا در نهایت با پاشیدن رنگ بر روی بدنه چاپ شده خودرو، Ubree کاملی را در برابر داشته باشید.

این خودرو در بزرگراه ها ۲۰۰ مایل بر گالن و در شهر ۱۰۰ مایل بر گالن مسافت را طی کرده و می تواند علاوه بر بنزین، با شارژ الکتریکی آن از منابعی مانند جریان برق خانگی، انرژی بادی و یا ردیفی از صفحه های خورشیدی Urbee را به خودرویی پاک تبدیل کند.

بر اساس گزارش پاپ ساینس، Urbee که عنوان اولین خودروی جهان که با کمک چاپ سه بعدی تولید شده را به خود اختصاص داده است، اکنون در نمایشگاه سما در لاس وگاس در معرض نمایش قرار دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
:: قاسم پرسپولیسی : سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ق.ظ http://fcpersepolis.ir

سلام دوست عزیز
مرسی از لطفتون؛ بنا به دلایلی نمی تونم در حال حاضر لوگو توی سایت بزارم..
لینک شما رو می تونم ثبت کنم
موفق باشید
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد