جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

گزارش کامل نشست خبری بازی سایپا و پرسپولیس و صحبت های علی دایی

                                             

 علی دایی پس از برتری یک بر صفر برابر سایپا در جمع خبرنگاران گفت:‌ از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که ما را تحمل کردند. در هفته‌های گذشته خیلی بد بودیم اما آنها تیم خودشان را دوست دارند و امروز با تمام وجود این تیم را تشویق کردند. در دیدار با سایپا در هر دو نیمه بهتر بازی کردیم و درصد مالکیت توپ ما بیشتر از حریف بود‌ و آنها موقعیت آنچنانی نداشتند.


وی ادامه داد: در نیمه اول محتاط بودیم و نمی‌خواستیم بی‌گدار به آب بزنیم و فوتبال منطقی‌‌ای را بازی کردیم. برابر سایپا خوشبختانه یک تیم بودیم و با یکدلی به هدفمان رسیدیم. بازیکنان تلاش خودشان را کردند و در تعطیلات لیگ تلاشمان را برای بهتر شدن ادامه خواهیم داد.



سرمربی پرسپولیس افزود: با توافق حبیب کاشانی یک مربی به کادر فنی اضافه می‌شود. نامش میاچ است که دستیار ایویچ بوده است. در صورت توافق نهایی این مربی ظرف سه چهار روز آینده به ما ملحق می‌شود.

دایی با اشاره به تعطیلات لیگ عنوان کرد: در این مدت مصدومان تیم بهبود پیدا می‌کنند و می‌توانند به ما کمک کنند. در دیدار امروز برابر سایپا نیز خوب دعوا کردیم، خوب جنگیدیم و توانستیم 3 امتیاز مسابقه را بگیریم. البته سایپا هم مردانه بازی کرد. این موفقیت را به هواداران تبریک می‌گویم. دست همه آنها درد نکند. من عاشق این مردم هستم.
سرمربی پرسپولیس تاکید کرد:‌ من با مردم زندگی می‌کنم و به عشق آنها بازگشتم. آنها کمک می‌کنند تا تیم را ساماندهی کنیم. پرسپولیس تیم مردم است و من از آنها عذرخواهی می‌کنم که در هفته‌‌های گذشته خوب نبودیم.
دایی در مورد شعارهای هواداران در حمایت از خودش و علیه لیدرهای پرسپولیس گفت:‌ کاری به این ندارم که به چه کسی شعار دادند و یا چه گفتند، مردم همیشه طرفدار پرسپولیس هستند. من به عشق مردم کار می‌کنم و به عشق پرسپولیس نیز برگشتم. می‌خواهم دینم را به این هواداران ادا کنم. علی‌ دایی‌ها می‌آیند و می‌روند. این پرسپولیس است که می‌ماند.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته شده 4 بازیکن این تیم از فهرست کنار گذاشته می‌شوند، خاطرنشان کرد: روزی که بازیکنان به خانه من آمدند انگار دوباره متولد شدیم و من هم همه چیز را فراموش کردم.

دایی در مورد مصاحبه سهراب بختیاری‌زاده که گفته بود برخی از بازیکنان پرسپولیس گفتند خوب شد که دایی نابود شد، گفت:‌ من به این حرف‌ها کاری ندارم. البته دو بازیکن صبا به من تلفن زدند و گفتند که این حرف‌ها گفته شده است. با این حال زمانی که بازیکنان به خانه من آمدند با آنها اتمام حجت کردم و تمام حرف‌هایم را به آنها زدم و دیگر به این کاری ندارم که چه اتفاق‌هایی در گذشته رخ داده است.
وی ادامه داد: من چه در پرسپولیس، چه در تیم ملی و چه در هر تیم دیگری که بازی کردم همواره دلم با تیم بوده است. هیچ کس نمی‌تواند بگوید که من بی‌تعصب بودم. این انگ به من نمی‌چسبد. من با 200 بخیه بازی کردم. تک تک سلول‌هایم عاشق پرسپولیس و مملکتم است. هیچ کس نیست که بگوید دایی دلش با یک تیم نبوده است. مشکل لیدرها را هم فراموش کردم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازوبند پرسپولیس گفت: در این مورد می‌خواهم از دموکراسی خود بازیکنان استفاده کنم. دوست دارم در زمین بازیکنی کاپیتان باشد که اخبار تیم را به من و اخبار من را به تیم درست منتقل کند و تعامل وجود داشته باشد. دوست دارم بازوبند را به بهترین بازیکن بدهم. در اردوی ترکیه تصمیم‌گیری می‌کنیم که چه کسی کاپیتان باشد که همه تیم آن را قبول داشته باشد. من از مکتبی آمده‌ام که در آن نخواستن معنی ندارد و خدا کمک می‌کند و این تیم موفق خواهد شد.
دایی در مورد اینکه گفته شده 4 نفر را از تیم کنار خواهد گذاشت، عنوان کرد: من نگفتم 4 نفر بلکه گفتم تعدادی از بازیکنان. مشکل شیث رضایی نیز فنی بود که امروز بازی نکرد. من گل‌های صبا را آنالیز کردم و به این نتیجه رسیدم. اتفاق‌های دیگر نیز هرچه بوده تمام شده است. من برای بار آخر با بازیکنان اتمام حجت کردم و هر بازیکنی که بخواهد چوب لای چرخ بگذارد کنار گذاشته می‌شود. دیگر نمی‌خواهم خودم را قربانی کنم و می‌خواهم حرفه‌ای باشم.

دایی در مورد حمایت علی کریمی از خودش اظهار داشت: من و کریمی بهترین دوران خود را در بازی کنار هم بودیم. ما فوتبالیست‌ها باید از همدیگر حمایت کنیم. تاکنون کسی از دهن من حرف بد و ناخوشایندی علیه کریمی نشنیده است. علی کریمی افتخار فوتبال ما است.
وی در مورد اینکه قول قهرمانی می‌دهد یا نه، گفت: من این قول را به هواداران می‌دهم که پرسپولیس امسال یک جام بگیرد. تصور می‌‌کردم با رفتن من برخی عوامل بیرونی دست از سر پرسپولیس برمی‌دارند اما این اتفاق نیفتاد. برخی عوامل در نتایج تاثیرگذار هستند.
وی ادامه داد: چند پنالتی برای ما گرفته نشده که اگر آن پنالتی‌ها گرفته می‌شد اکنون 12 امتیاز بیشتر داشتیم و یکی از تیم‌های بالای جدول بودیم. قصدم توجیه نیست.
وی در مورد رابطه‌اش با بازیکنان گفت:‌ ما یک خانواده هستیم و باید یک دل باشیم تا به هدفمان برسیم. می‌دانم دل همه بازیکنان برای تیم می‌تپد و همه آنها خوب بازی می‌کنند. من در هر تیمی که بودم با بازیکنان دوست و رفیق بودم از همین بازیکنان سایپا نیز می‌توانید این مسئله را بپرسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد