جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

تکمیلی // دایی : دوباره متولد شدیم / حالا که برگشتم باید در یک ج

                                            

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جا دارد از هواداران واقعی پرسپولیس که ما را تنها نگذاشتند تشکر کنم. با اینکه نتایج خوبی نگرفته بودیم به عشق تیمشان با ما همراهی کردند.


علی دایی پس از شکست سایپا در ورزشگاه تختی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما در هر دو نیمه از سایپا بهتر بودیم و مالکیت توپ را در اختپیار داشتیم هر چند دو تیم موقعیت سازی زیادی نداشتند. البته این برای تیم ما طبیعی بود چرا که بچه ها به خاطر شکست های قبلی با احتیاط زیادی بازی می کردند.

وی افزود: امروز نشان دادیم که دوباره شکل گرفته ایم و یک تیم بودیم ما 35 روز وقت داریم تا با شرکت در دو اردو و دو تورنمنت به شرایط آرمانی مان بازگردیم.

علی دایی از اضافه شدن یک کمک مربی به جمع کادر فنی خبر داد و افزود: با صحبت‌هایی که با حبیب کاشانی کردیم، قرار شد آقای «میاچ» که در باشگاه های بلژیک کمک آقای ایویچ بوده است به جمع ما اضافه شود تا با تقویت در کادر فنی بتوانیم بهتر در راستای اهدافمان قدم بردایم. من عاشق این مردم هستم و امیدوارم بتوانم با کمک همکارانم پرسپولیسی را بسازیم که این مردم انتظار دارند. باز هم از هواداران پرسپولیس به خاطر اینکه در این مدت اذیت شده اند عذرخواهی می کنم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد شایعاتی که پس از بازی با صبا در ارتباط با تعدادی از بازیکنان پرسپولیس منتشر شده بود، گفت: روزی که بازیکنان به خانه من آمدند، روز تولد ما بود. ما آن روز، تازه به دنیا آمدیم و تازه می خواهیم تیم را تشکیل بدهیم. برای این کار نیز همه چیز را فراموش کردیم. از بزرگانمان یاد گرفته ایم که گذشت کنیم. من تا امروز از همه چیزی هایی که وجود داشته، گذشتم. این آخرین باری است که گذشت می کنم. مطمئنا از این به بعد، با هر کس که نخواهد به موفقیت تیم کمک کند برخورد می کنم و دیگر خودم را قربانی نمی کنم.

دایی به اظهارات برخی که در این مدت ادعا کرده بودند که دایی در تیم ملی و برخی از بازی ها دلش با تیم نبوده است، گفت: در این مدت شنیده ام که گفته اند دایی در تیم ملی نیز، دلش با تیم نبود و در بازی با پرتغال دست روی قرآن نگذاشت. من تک تک سلول های بدنم با مملکتم است و هیچ گاه نبوده که دلم با تیم نباشد. کسی که با 200 بخیه بازی می کرد، نمی شود به او این اتهامات را زد.

خبرنگاری نیز به شعار هواداران علیه برخی لیدرها اشاره کرد که پاسخ علی دایی این بود؛ ما برای موفقیت نیاز داریم به یک تیم تبدیل شویم و برای همین به هر چیزی که بخواهد برای ما حاشیه سازی کند توجه نمی کنیم. مسئله لیدرها را نیز فراموش کرده و امیدواریم همه یکدل به فکر موفقیت تیم باشند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص سوال برخی خبرنگاران درباره تکلیف بازوبند کاپیتانی پرسپولیس گفت: تا امروز در پرسپولیس رسم به این شکل بوده که سابقه حضور در تیم ملاک بود اما می خواهیم در اردویی که داریم در این باره با بازیکنان صحبت کنیم و با نظرخواهی از آنها تکلیف تعیین کاپیتان برای تیم مشخص شود.

من می خواهم کسی در زمین کاپیتان باشد که بازیکنان فکر کنند خود علی دایی است. کسی که بتواند صحبت های بازیکنان را به من و خواسته های مرا به بازیکنان به بهترین نحو منتقل کند. او باید کسی باشد که با شخصیت و رفتار خود بتواند به تیم کمک کند.

وی درباره شایعه کنار گذاشتن شیث از پرسپولیس نیز گفت: این مساله صحت ندارد. شیث به خاطر مسائل فنی در این بازی حضور نداشت. من بازیهای گذشته را آنالیز کردم و بر اساس مسائل فنی این تصمیم را گرفتم. تاکید می کنم، روزی که بازیکنان به خانه من آمدند همه چیز تمام شد اما پرسپولیس مثل قطاری است که حرکتی تازه را شروع کرده و از این بعد هر کسی بخواهد سرعت این قطار را بگیرد، باید پیاده شود.

خبرنگاری به حمایت علی کریمی از سرمربی پرسپولیس پس از شکست در برابر صبا اشاره کرد و نظر علی دایی را در این باره جویا شد که دایی گفت: ما فوتبالی ها همیشه پشت هم هستیم بخاطر اینکه جوانی مان را در کنار هم گذراندیم. من تا به امروز حتی یک مرتبه هم حرف بدی علیه کریمی نزده ام. همه فوتبالیست ها برای من قابل احترام هستند، بخصوص علی کریمی که برای این مملکت، زحمت کشیده و افتخارات زیادی را خلق کرده است.

یکی از خبرنگاران نیز خطاب به دایی گفت: شما پس از شکست برابر تراکتورسازی وعده قهرمانی دادید اما پس از بازی با صبا استعفا کردید، حالا که دوباره برگشته اید، آیا باز هم قول قهرمانی می دهید؟ علی دایی در پاسخ تاکید کرد: مطمئن باشید این فصل یک جام می گیریم. زمانی که رفتم فکر می کردم عوامل بیرونی به خاطر حضور دایی، دارند به پرسپولیس لطمه می زنند، شاید با رفتن من، دست از سر این تیم بردارند. قصد توجیه کردن ندارم اما همان پنالتی هایی که کارشناسان هم، در درست بودن آنها تاکید کردند، حداقل برای ما 12 امتیاز داشت. نحوه داوری ها در این دیدارها، ترس، استراس و فشار روانی زیادی را برای بازیکنان ما بوجود آورده است. به خاطر همین موضوع رفتم که این مسائل تمام شود اما فکر می کنم می توانیم بهتر از این باشیم و نتایج بهتری بگیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد