جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

حواشی دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپ

                                         

 دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا از ساعت 14:15 روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد که حواشی آن را با هم مرور می کنیم.


در حالی که نیمه اول دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس در حال پایان بود، بسیاری از تماشاگران در ترافیک سنگین اطراف ورزشگاه تختی باقی مانده بودند.دیدار تیم های فوتبال سایپا و پرسپولیس در هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 14:15 دقیقه امروز در ورزشگاه تختی آغاز شد که ترافیک شدید در خیابان های اطراف این ورزشگاه باعث ایجاد بی نظمی زیادی شده بود. در این بین تداخلی هم بین حراست سازمان تربیت بدنی و نیروی انتظامی وجود داشت.

در نیمه اول این دیدار بیش از 10 هزار نفر در ورزشگاه تختی تهران حضور داشتند و به تماشای این دیدار پرداختند. با این حال هنوز سکوهای خالی زیادی وجود دارد که تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

دیدار سایپای البرز و پرسپولیس تهران در حالی آغاز شد که حضور پرتعداد تماشاگران پرسپولیس با وجود شکست‌های پیاپی این تیم عجیب به نظر می‌رسید.
نیمه اول دیدار سایپای البرز- پرسپولیس تهران در حالی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید که حواشی زیادی به دنبال داشت. گزیده‌ای از این حواشی در زیر می‌آید:

* از ساعاتی قبل از آغاز بازی ترافیک سنگینی اطراف ورزشگاه تختی به وجود آمده بود که عبور و مرور به این ورزشگاه را مشکل کرده بود. تعداد زیادی از تماشاگران به همین خاطر برای ورود به ورزشگاه با مشکلات زیادی مواجه شده و با تاخیر به محل برگزاری مسابقه وارد شدند.


* بی‌نظمی و تداخل شرح وظایف نیروی انتظامی و حراست سازمان تربیت بدنی باز هم مشکل ساز شد و خبرنگاران برای ورود به جایگاه مخصوص خود با مشکلات زیادی دست به گریبان بودند.

* با وجود اینکه تیم فوتبال پرسپولیس 5 شکست پیاپی را متحمل شده است اما برای بازی این تیم مقابل سایپای البرز بخش عمده‌ای از سکوهای ورزشگاه تختی پر شده است.

* باز هم به مانند دیدار پرسپولیس مقابل صبای قم دو دستگی بین هواداران این تیم دیده می‌شود. بخش عمده‌ای از هواداران علی دایی را تشویق می‌کنند و تعدادی دیگر که لیدرهای باشگاه نیز در بین آنها حضور دارند تنها به تشویق تیم پرسپولیس می‌پردازند که همین مسئله موجب جدال و درگیری آنها در طول نیمه اول شده بود.

* تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس به سبک هواداران تیم تراکتورسازی از تیم حمایت می‌کنند و اعتراض خود را به عمکرد داور نشان می‌دهند.

* پیش از آغاز مسابقه علی دایی با دسته گل به سمت نیمکت سایپا رفت و با محمد مایلی کهن خوش و بش کرد این دو در زمان ورود به زمین نیز با هم روبرو شده و خیلی کوتاه با هم گفتگو کردند.

* در بازی مقابل سایپا تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به میدان رفت که بازوبند کاپیتانی این تیم به بازی سپهر حیدری بسته شده بود.

* در زمان خروج بازیکنان پرسپولیس از زمین پس از پایان نیمه اول و در زمان ورود بازیکنان این تیم به زمین در آغاز نیمه دوم هواداران پرسپولیس به شدت علی دایی را تشویق کرده و دایی با تکان دادن به احساسات آنها پاسخ گفت.

* هواداران اردبیلی علی دایی با بنری بزرگ که روی آن سلطان شهر اردبیل علی دایی نوشته شده بود ارادت خود را به سرمربی پرسپولیس نشان دادند.

* در بین دو نیمه از بلندگوهای ورزشگاه تختی مداحی به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران باوفایش پخش شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد