جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

مردی بخاطر ۳۰ هزار تومان دوستش را کشت !

مردی که در پی اختلاف حساب ۳۰ هزار تومانی با دوستش، او را در شهرستان اراک کشته بود، در تهران دستگیر شد.

اوایل هفته گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان اراک تماس گرفت و از درگیری مسلحانه میان یکی از همسایگانش با فردی غریبه خبر داد. در پی این تماس، ماموران آگاهی شهرستان اراک به محل حادثه اعزام و در بررسی محل متوجه شدند مردی جوان با شلیک گلوله به قتل رسیده و جسد وی مقابل در ورودی مجتمع مسکونی رها شده است.

فرار قاتل از محل جنایت

به دنبال این حادثه و با هماهنگی قضایی، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و در تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد عامل جنایت که در طبقه دوم مجتمع زندگی می‌کرده، پیش از حضور ماموران متواری شده است.

با مشخص شدن این موضوع، ماموران در بررسی خانه متهم به قتل ـ خشایار ـ یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند و در ادامه جستجوهای پلیسی مشخص شد مقتول آرش نام داشته و از دوستان قاتل فراری بوده است.

به این ترتیب، جستجو برای دستگیری متهم فراری آغاز شد تا عاقبت روزهای پایانی هفته گذشته متهم فراری در یکی از محله‌های تهران شناسایی شد که ماموران با کسب نیابت قضایی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

اعتراف به قتل دوست

سرهنگ رفیعی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی شهرستان اراک، در تحقیقات معلوم شد او و مقتول اختلاف حساب ۳۰ هزار تومانی داشته‌اند، روز حادثه وقتی آرش (مقتول) شیشه‌های مجتمع را شکسته، عامل جنایت عصبانی شده و با باز کردن پنجره خانه‌اش با سلاح به سوی مرد جوان شلیک کرده و مرگ او را رقم زده است.

بنابراین گزارش، متهم به قتل با قرار قانونی روانه زندان شد تا بزودی صحنه جنایت را بازسازی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد