جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

آرفى : از شانس بد من است که داور گلم را قبول نکرد

 اشپیتیم آرفى از اینکه داور ضربه او به دروازه داماش که در دقایق ابتدایی این مسابقه اتفاق افتاد را گل اعلام نکرده، دلخور است اما از نتیجه کسب شده در این دیدار کاملاً راضى بوده و تیمش را امید اول قهرمانى در جام حذفى و لیگ می داند. صحبت هاى این مهاجم را با هم می خوانیم.


                                             

* به نظرت ضربه اى که به تیر دروازه داماش کوبیدى، درون دروازه فرود آمد؟

بله صددرصد گل شد. من خودم صحنه را از تلویزیون دیدم و اطمینانم از گل شدن توپ بیشتر شد. نمی دانم چرا داور و کمک داور متوجه گل شدن توپ نشدند و این از شانس بد من است.



* الان از این موضوع دلخورى؟

هر بازیکنى گل بزند اما داور آن را تأیید نکند، مسلماً ناراحت خواهد شد و من هم دلخورم که داور گلم را قبول نکرد. اگر داور این اشتباه را نمی کرد، شاید با گل هاى بیشترى و در همان 90 دقیقه به پیروزى می رسیم.

* می توان گفت تو وظیفه ات را که همان گلزنى بود، انجام دادى؟

در این مورد نظر على دایى مهم است. من تمام توان خود را براى باز کردن دروازه داماش انجام دادم و یک بار هم موفق به این کار شدم که داور آن را نپذیرفت. بعد از آن هم باز سعى کردم گل بزنم که این اتفاق رخ نداد.

* کارشناسان داورى گفت هاند اگر در صحنه گل اول پرسپولیس توپ به سر آرفى برخورد کرده باشد، این گل آفساید است. آیا توپ به سر تو برخورد کرد؟

اگر ضربه را من می زدم، مطمئن باشید توپ درون دروازه جاى می گرفت.

* اما در تصاویر تلویزیونى پیدا بود توپ به سر تو کشیده شد!

شاید توپ به موهایم کشیده باشد اما ضربه اى نزدم. ضمن اینکه اگر هم این گل آفساید باشد، در عوض داور یک گل سالم ما را تأیید نکرد. پس این به آن در!

* به نظرت با بازگشت غلامرضا رضایى تو باز نیمک تنشین خواهى شد؟

این به نظر سرمربى برمی گردد. فکر کنم در چند بازى اخیرى که به میدان رفته ام، پرتلاش و مثبت ظاهر شدم. هر تصمیمى که على دایی بگیرد، براى من قابل احترام است و در تمرینات تمام تلاشم را براى جلب نظر او به کار خواهم گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد